Subject: Kooskõlastamata liiklusväline teabevahend 11 Tallinna ringtee km 12,803
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 29 Feb 2024 11:26:14 +0200

From: Robert Lepp/Kero <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 29, 2024 9:34 AM
To: Jaan Saia <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: Re: Liiklusväline teabevahend

Tere.

Täname meid teavitamast eeltoodu meiepoolse eksimuse kohta liiklusvälise 
teabevahendi paigaldamisega riigitee kaitsevööndisse.
Kahjuks oli see paigaldatud sinna puhtalt meie teadmatusest lubatud kauguse 
kohta (50m).
Teeme endast parima, et esimesel võimalusel viia liiklusväline teabevahend 
nõutud kaugusesse.
Teavitame Teid siis ka koheselt kui antud nõue on täidetud.

Tervitustega / Greetings / Saluti / Groeten / Terveisin / Pozdravy / Grüße / 
Pozdrowienia

Robert Lepp
+3725027413
Kero Trading OÜ
Uus-Ringi tee 5
75301 Jüri
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.kero.ee <http://www.kero.ee>

On 27.02.2024 16:27, Jaan Saia wrote:

Tere

Teie andmetega liiklusväline teabevahendid on paigaldatud ilma riigitee 
omanikuga kooskõlastamata riigitee nr 11 Tallinna Ringtee km 12,803 riigitee 
kaitsevööndisse sõidutee äärest 41 meetri kaugusele. Riigitee kaitsevöönd 
ulatub äärejoonest 50 meetri kaugusele.

Eelkirjeldatud  liiklusvälised teabevahendid on vastuolus liiklusseaduse § 
53 . Nimetatud paragrahvi lg 1 järgi annab liiklusvälise teabevahendi 
paigaldamise loa tee kaitsevööndisse, tee omanik. Loa saamiseks tuleb 
taotlejal esitada teabevahendi joonis ja paigutuse skeem.

Liiklusvälise teabevahendi omavolilise paigaldamisega seotud väärteo 
kohtuväline menetleja on liiklusseaduse kohaselt Transpordiamet. Teele või 
tee kaitsevööndi alale liiklusvälise teabevahendi paigaldamise eest tee 
omaniku loata karistatakse juriidilist isikut Liiklusseaduse § 2615 lg 2 
kohaselt rahatrahviga kuni 3200 eurot.

Kohustame Teid  eemaldama eelpool nimetatud teabevahendid liiklusseaduse § 
53 lg 8 alusel riigitee teemaalt hiljemalt 02.03.2024. a

Selgitus omavolilise tegevuse kohta ja teavitus teabevahendite eemaldamisest 
saatke Transpordiametile aadressil  [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>   hiljemalt 03.03.2024.a.

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80